windows 7


    windows 7


    post kali ni nak cerite pasal windows 7, iaitu windows yang terbaru microsoft hasilkan, aku baru saje menggunakan windows 7 ni ternyata aku sudah jatuh cinta pada win7 ni..aku sudah meninggalkan ko winXP selamat tinggal,terima kasih atas segalanya winXP, sekarang aku sudah berpaling tadah pada ko,korang mesti nak tahu ape la sebab yang aku jatuh cinta kat windows 7 ni kan? sebelum ni penah la jugak pakai win Vista tapi tak berkenan pulak,orang cakap win vista adalah windows yang gagal dalam operasinya..aku pon rase camtu.. antara sebab-sebab aku tertarik pada win 7 adalah kerana grafik yang cantik,yang canggih menyedapkan mata memandang,sistem-sistem windows yang telah di upgrade pada tahap yang memuaskan dan memudahkan pada pengguna-pengguna komputer..sistem sekuriti pada komputer dan internet lebih terkawal dan banyak lagi kalau korang pakai nanti korang tau la sendiri,ini sahaja serba sedikit review tentang win7 boleh aku kongsikan,kalau nak lebih detail korang boleh google sendiri,sebelom tu aku nak ucapkan banyak-banyak terima kasih pada sepupu aku iaitu maza yang telah dengan baiknye memberi aku win7 ni..dan juga nasir tuan empunya win7 ni..bill gates takyah la..dah kaye raye...

    2 Comments

    koi nok report ke bill gates...

    report la,malas koi bagi dvd aok te