Bertukar ke AV Avira


    Setelah lame aku menggunakan Av Avast,skang aku nak beralih arah menggunakan AV Avira pulak,setelah dikaji dengan teliti,menanye pakcik google kini bagi aku AV avira menjadi pilihan terbaik bagi aku,sebelom ni system dari Av avira ni banyak kelemahannya berbanding AV2 lain,apabila pihak Avira telah men'upgrade'kan sistem Av mereka telah membuatkan aku menjadi minat untuk mencubanya,tidak seperti AV2 lain,yang tidak lengkap perisiaannya,Av avira menyediakan sekali anti spyware didalam sistem mereka,dan sistem AV mereka juga tidak terlalu menekan seperti AV lain.untuk memiliki all in 1 didalam AV kite harus memliki AV yang berbayar tetapi Avira menyediakan perkhidmatan percuma untuk digunakan,jika anda ingin mencubanya amatlah di alu-alu kan,tetapi jika anda sekarang masih berpuas hati dengan sistem AV korang boleh lah terus menggunakan.

    Download : Anti Virus Avira

    2 Comments

    OK la sekarang ni banyak program yang powerful dengan tanpa bayaran. Legal pulak tu.

    betul tul ngah...skang ni dorang dah upgradekan perkhidmatan dorang..kita sebagai pengguna ni gunakan saje yang terbaik..dan yang free tu penting hahah