mase hujan bahaye

    lipan(gambar hiasan)

    kelmarin aku tido kat bawoh,kirekan tido kat atas lantai alas toto,mase tu hujan maklumlah kat tempat aku ni tiap2 petang jek hujan kadang bawak sampai ke pagi,nak banjir agoknye tapi mintak2 jangan lah..jadi pade malam tu aku tido ngan nyenyaknye..sebab mase tu hujan lebat selimut memang sedap tido nyaman jek rasenye..agok2 dah pagi la jugek tibe2 kat betis aku ni ade rae bende merayap..terkejut la terus kuis ngan kaki sempat plok bende tu gigit kat betis aku tu...sakit la jugek,ingatkan ulat biase..tapi pedih lain macam je rasenye..di balik2 selimut tu aku tengok cam ade bende tengah merayap panjang la jugek..lipan rupenye yang gigit nasib la x sempat sengat kaki aku ni kalo x da demam skang ni bisa lipan ni bahaye,x dapat la pulak nak bunuh sebab cepat sangat lari lipan tu mase tu tengah tahan rase sakit sangat,saje jek nak cite ni supaya nanti korang beringat la jangan tido kat bawoh,kalo boleh tido la atas katil mase ujan2 ni banyok serangge berbisa keluar tu nasib la lipan kecik,kalo benda lain x tau la...huhu

    4 Comments

    huhu...don't say laaa...
    cicak pown i takot...ni kan pule cik lipan...adess!!

    tgk pic aje dh geli satu kepala...hohoh...

    laa,dah kena gigit tu bukan sengat ke weh?

    palih aok...bahaya tue...dah gone skrg nie?

    zaza: hehehe cicak geli je,lipan ni takut la huhuhuh

    mazru:huhuh tu maksudnye bisa dia x sempat dia sengatkan kene ggit jek..

    fadh:memang pon nasib la xde ape2
    dah kurang pon lipan remaja y gigit te hahaha