Kegilaan BukuMuka

    BukuMuka atau name sainstifiknye facebook dah meracuni diri aku skang, bukan pada FB tu tapi pade game yang terdapat pade FB tue,erm...sebab tu la jarang nak update blog ni asyik kat FB je sepanjang mase hehehe.. aku cadangkan kat korang boleh la try bagi sape yang belom daftar tue untuk mencuba FB ni, bak kate orang tak kenal maka tak cinta,bile dah kenal rase cam nak wat bini lak hehehe...kalo bebini kat FB takpe jangan bebini org banyak2 dah la...hehehe,jadi citenye yang sebenarnye kat sini...mari la kite rmai2 join FB paling utama pade gamenye tue hehehe... ok jumpe korang kat FB ye... jangan lupe add aku....

    marwanmazumi@gmail.com

    www.facebook.com

    6 Comments

    adoooiii...mmg xkenal maka xchenta...
    aku jg dh tkena virus game FB nie..
    gune kan cuti yg ada utk bmain game kt FB...ko men game ape weh???

    cafe' world pown aku dh giler....satu hari asik on9 jew...

    add la sy bear_b90@yahoo.com

    ade jugek rupe nyer org yg nak buat FB nie bini...jgn weh...nabi tak ngaku umat esok...heheheeh

    zaza
    cafe world la y aku ckp tue...
    heheheh.... add.. jangan lupe yea zaza

    fadh,
    xpe..ukan bini betoi2 pon hahahah

    muakakkaka..hari tu tagged,skrg dah FB..keh keh keh..

    koi pun giler gek main FB ni tp selalu je update blog..hehehe..moh cafe

    kehkehkeh...ayat perli jek bunyiknye....