satria GTi konvoi ke kemaman

    ni gambar selepas berbuka pose lepak kat taman jap

    ni kat restoran kalong menunggu berbuka

    ni mase tunggu member gti lain sempat
    berposing hehe




    Satria Gti Club in da house


    ni baru sikit jek...





    sesi bergamba jap...


    assalamualaikum...
    kali ni aku post pasal jalan2 lak...
    semalam aku g ikut sepupu aku iaitu firdaus 9w2frd,g konvoi bersama geng satria gti club lead
    oleh maza sepupu aku jugek 9w2aza,terima kasih kat dorang kerana membawa aku sekali,bes jalan2 lame x g jalan jauh...
    semalam kami bertolak dari kerayong dalam pukul 1.30 ptg selepas solat zohor sampai ke kuantan dalam pukul 5ptg camtu la rasenye,selepas tunggu semua geng2 gti berkumpul kami pon bertolak menuju ke kemaman bersama-sama..konvoi mase tu memang best...
    akhirnye tibe di lokasi di tujui iaitu restoran sri kalong untuk berbuka puase bersama
    tapi mase bebuke tu aku,firdaus dan sorang rakan radio amatur yang kebetulan terjumpe iaitu rusdi 9w2rrb terpakse bebuke di restoran lain sebab penuh sangat mase tu..
    selepas bebuke dalam pukul 8mlm kami bertolak balik sampai kat umah dalam pukul 1pagi camtu,penat badan tapi bes la..



    3 Comments

    jalan2 makan angin xpe xbatal pose...tp berjalan makan nasi di siang hari di bulan ramadhan, batal pose kuikuikui

    hahah...tau xpe...

    marwan.. memang seronokk haritu..!!

    SERONOKK!! kata paan