aku lulus RAE(radio amatur exam)





    assalamualaikum....


    nak kongsi berita gembira cket ni,aku telah lulus ujian radio amatur
    memang tak sangka dapat lulus sebenarnye...sebab soalan dia
    boleh tahan susahnye,tambah-tambah lagi kat bahagian
    elektronik tu memang wat pening kepala tahap cimpazi.
    Tapi dengan izin usaha dan banyak membuat ulangkaji pelajaran
    lulus la gak...sebenarnye kalo la xde cikgu-cikgu yang mengajar ni x kan lulusnye jugak
    dengan itu dengan berbesar hatinye aku ingin mengucap

    special thanks to:

    en.Firdaus elis b. Majid(9w2FRD)
    en.Adha(9w2ADH)
    en.Saiden(9w2TWH)

    kerana mereka telah banyak mencurahkan ilmu tentang radio amatur
    kepada aku dan rakan-rakan yang lain...
    dengan itu aku sudahi ngan ucapan
    QRT 73


    0 Comments